Jak kościoły wykorzystują Social Media

Religia – to słowo rzadko związane jest z technologią. Komunikacja pomiędzy organizacjami religijnymi i ich zwolenników wyrósła na mediach społecznościowych. Wiele kościołów zwróciło się do sieci społecznych w celu zwiększenia ich zasięgu, miejsc gdzie mogą szerzyć swoje nauki. Jak kościoły wykorzystują Social Media?

Agencja Interaktywna Buzzplant, przygotowała ankietę wśród kościołów aby zobaczyć, jak korzystają one z mediów społecznościowych w swojej komunikacji. Ponad 30% ankietowanych stwierdziło, że kościoły powinny aktualizować swój funpage na Facebook każdego dnia, podczas gdy blisko 15% stwierdziło, że nigdy nie korzystało z sieci.

Niemal połowa badanych mówi, że Social Media są najbardziej skutecznym sposobem komunikacji, a około 25% woli bardziej tradycyjne metody – pukanie do drzwi.

Agencja Buzzplant współpracuje z kościołami aby je uczyć, jak skutecznie korzystać z mediów społecznościowych i opracowała aplikacje na smartphone do wspomagania księży w tej dziedzinie. Agencja przepytała ponad 250 kościołów, jakich platform społecznościowych używają, jak często i jak bardzo są efektywne.

Czy Twoja organizacja religijna wykorzystuje Social Media lub inne formy technologii? Powiedz nam o tym w komentarzach.

Kościół i Social Media

Źródło

Jarosław Apanasewicz

O autorze:
Jarosław Apanasewicz jest założycielem Design Solutions. W ciągu ostatnich 12 lat pomógł tysiącom firm rozwijać się online dzięki tworzeniu ich stron internetowych, czy SEO. Jest ekspertem w budowaniu i zarządzaniu stronami internetowymi na CMS WordPress. Zajmuje się grafiką komputerową, UX/UI oraz SEO. Interesuje się dobrym designem, nowościami w dziedzinie technologii.

  • Stwórzmy wspólnie coś niesamowitego!!

    Design Solutions, ul. gen. Antoniego Madalińskiego 101/16, 50-443 Wrocław, +48 602 174 927, biuro@designsolutions.pl

    • Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.




      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.


      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy mogli lepiej się poznać.


      Dołącz CV: