Blog

Czym są hashtagi?

Hashtag – co to jest? Hashtagi nazywane też znacznikami, służą do określania tematyki wpisów. Hashtag to fraza lub słowo poprzedzone symbolem „#”. Dzięki niemu łatwo zlokalizować w internecie dyskusję na danym temat. Wystarczy „klik” i znak ten przenosi nas do wszystkich wpisów, w których użyto danego hasła. Hasztag to na przykład: #DesignSolutions. Po co używać hashtagów? Po […]

Gangnam Style w marketingu wielkich marek

Gangnam Style w marketingu wielkich marek Przez niecałe sześć miesięcy po publikacji (15 lipca) klip „Gangnam Style” osiągnął miliard odsłon na YouTube i stał się najbardziej oglądanym klipem w historii YouTube. Specjaliści od Social Media pracujący dla dużych marek na całym świecie, wykorzystują koreański hit, zasypując Facebookowe tablice różnymi przeróbkami klipu. A jak dokładniej wygląda […]

Co to jest email marketing

Co to jest email marketing? Co to jest email marketing? Email marketing, jak nazwa wskazuje, to wykorzystanie poczty elektronicznej w komunikacji marketingowej. Jaki rodzaj emaili? W najszerszym znaczeniu, termin ten obejmuje wszystkie wiadomości, które kiedykolwiek wysłałeś do klienta lub potencjalnym klientom. Zazwyczaj jest używany do: – Wysyłanie e-maili promocyjnych bezpośrednich, aby zdobyć nowych klientów lub […]

Strona internetowa zoptymalizowana pod urządzenia mobilne

Strona internetowa zoptymalizowana pod urządzenia mobilne Zarówno ilość czasu oraz pieniędzy, jakie ludzie poświęcają na urządzenia przenośne typu smartphon czy tablet, rośnie bardzo szybko. Rosnące możliwości korzystania z urządzeń przenośnych, wygoda oraz coraz większa dostępność internetu są jednymi z czynników, które wpływają na ruch na firmowych stronach internetowych. Jednak wiele firm nie ma zoptymalizowanej strony […]

Jak budować listy kontaktów potencjalnych klientów e-sklepu?

Jak budować listy kontaktów potencjalnych klientów e-sklepu? „Regularne wysyłanie newsletterów z aktualną ofertą e-sklepu do osób, które kiedykolwiek dokonały zakupu jest niemal oczywiste. A co z osobami, które tylko odwiedzają stronę e-sklepu, przeglądają ofertę i ją opuszczają? Czy warto komunikować się również z nimi? Jeśli tak, to jak przekonać ich do pozostawienia adresu email? Zapewnie […]

5 powodów dlaczego Social Media rujnują marketing

5 powodów dlaczego Social Media rujnują marketing Social Media to jedna z najgorszych rzeczy dla marketingu, jaka kiedykolwiek powstała. Wzrost Facebooka i Twittera, jako marketingowych napędzaczy zrodził pokolenie młodych profesjonalistów, którzy rozmawiają, zamiast słuchać. Myślą, że angażując się w „rozmowy” jest ważniejsze niż określenie grupy docelowej, zrozumienie tego, co ich motywuje i rozwija potężny kanał […]

Jak zdobywać więcej lajków na Facebooku

Jak zdobywać więcej lajków na Facebooku Jeśli szukasz sposobu, aby uzyskać lepsze zaangażowanie Twoich postów na Facebook, dodaj więcej zdjęć i zacznij mówić w pierwszej osobie. Social Media ekspert Dan Zarrella – który śledził i przeanalizował ponad 1,3 miliona wiadomości od 10.000 najbardziej lubianych stron Facebook – opublikował dane o tym, które wiadomości uzyskują najwięcej […]

Czy strona na Facebooku jest lepsza od tradycyjnej

Czy strona na Facebooku jest lepsza od tradycyjnej? Jeśli podejmiemy debatę o sile mediów społecznościowych dla marki, to mamy kolejny dowód na to, że się liczy. 50% konsumentów uważa stronę marki na Facebooku za bardziej wartościową niż tradycyjna strona internetowa, przedstawiają nowe badania. Firma badająca rynek Lab42 – która przeprowadziła ankietę wśród 1.000 użytkowników o […]

Jak kościoły wykorzystują Social Media

Jak kościoły wykorzystują Social Media Religia – to słowo rzadko związane jest z technologią. Komunikacja pomiędzy organizacjami religijnymi i ich zwolenników wyrósła na mediach społecznościowych. Wiele kościołów zwróciło się do sieci społecznych w celu zwiększenia ich zasięgu, miejsc gdzie mogą szerzyć swoje nauki. Jak kościoły wykorzystują Social Media? Agencja Interaktywna Buzzplant, przygotowała ankietę wśród kościołów […]

Czy jesteś uzależniony od swojego smartphona?

Czy jesteś uzależniony od swojego smartphona? Smartfony są niesamowite. Trzymają nas w kontakcie z przyjaciółmi, pomagają w organizowaniu swojego czasu i dają nam dostęp do Internetu czy innych nieskończonych cudów. Dlaczego są takie niesamowite? I kiedy aprecjacja staje się uzależnieniem? Zadaj sobie proste pytanie: czy jesteś uzależniony od swojego smartphona? Rozważ to: 15% respondentów w […]