Blog

Jak budować listy kontaktów potencjalnych klientów e-sklepu?

Jak budować listy kontaktów potencjalnych klientów e-sklepu? „Regularne wysyłanie newsletterów z aktualną ofertą e-sklepu do osób, które kiedykolwiek dokonały zakupu jest niemal oczywiste. A co z osobami, które tylko odwiedzają stronę e-sklepu, przeglądają ofertę i ją opuszczają? Czy warto komunikować się również z nimi? Jeśli tak, to jak przekonać ich do pozostawienia adresu email? Zapewnie […]

5 powodów dlaczego Social Media rujnują marketing

5 powodów dlaczego Social Media rujnują marketing Social Media to jedna z najgorszych rzeczy dla marketingu, jaka kiedykolwiek powstała. Wzrost Facebooka i Twittera, jako marketingowych napędzaczy zrodził pokolenie młodych profesjonalistów, którzy rozmawiają, zamiast słuchać. Myślą, że angażując się w „rozmowy” jest ważniejsze niż określenie grupy docelowej, zrozumienie tego, co ich motywuje i rozwija potężny kanał […]

Jak zdobywać więcej lajków na Facebooku

Jak zdobywać więcej lajków na Facebooku Jeśli szukasz sposobu, aby uzyskać lepsze zaangażowanie Twoich postów na Facebook, dodaj więcej zdjęć i zacznij mówić w pierwszej osobie. Social Media ekspert Dan Zarrella – który śledził i przeanalizował ponad 1,3 miliona wiadomości od 10.000 najbardziej lubianych stron Facebook – opublikował dane o tym, które wiadomości uzyskują najwięcej […]

Czy strona na Facebooku jest lepsza od tradycyjnej

Czy strona na Facebooku jest lepsza od tradycyjnej? Jeśli podejmiemy debatę o sile mediów społecznościowych dla marki, to mamy kolejny dowód na to, że się liczy. 50% konsumentów uważa stronę marki na Facebooku za bardziej wartościową niż tradycyjna strona internetowa, przedstawiają nowe badania. Firma badająca rynek Lab42 – która przeprowadziła ankietę wśród 1.000 użytkowników o […]

Jak kościoły wykorzystują Social Media

Jak kościoły wykorzystują Social Media Religia – to słowo rzadko związane jest z technologią. Komunikacja pomiędzy organizacjami religijnymi i ich zwolenników wyrósła na mediach społecznościowych. Wiele kościołów zwróciło się do sieci społecznych w celu zwiększenia ich zasięgu, miejsc gdzie mogą szerzyć swoje nauki. Jak kościoły wykorzystują Social Media? Agencja Interaktywna Buzzplant, przygotowała ankietę wśród kościołów […]

Czy jesteś uzależniony od swojego smartphona?

Czy jesteś uzależniony od swojego smartphona? Smartfony są niesamowite. Trzymają nas w kontakcie z przyjaciółmi, pomagają w organizowaniu swojego czasu i dają nam dostęp do Internetu czy innych nieskończonych cudów. Dlaczego są takie niesamowite? I kiedy aprecjacja staje się uzależnieniem? Zadaj sobie proste pytanie: czy jesteś uzależniony od swojego smartphona? Rozważ to: 15% respondentów w […]

WordPress. Wzrost i zastosowanie

WordPress. Wzrost i zastosowanie. Tytułem wstępu, co to jest WordPress? Informacje jakie możemy znaleźć na jego temat w Internecie: „WordPress – system zarządzania treścią stosowany głównie do obsługi blogów. Napisany jest w języku PHP, wykorzystuje bazę danych MySQL. Rozpowszechniany jest na licencji GNU General Public License i jest dostępny bezpłatnie.” Idąc dalej tym tropem WordPress […]

Budowanie firmy z Social Media

Budowanie firmy z Social Media Poniższa infografika przedstawia budowanie firmy z Social Media z podziałem na różne działy w firmie. Jakich kanałów powinny używać poszczególne działy w firmie oraz do czego mogą je wykorzystać? Jak widać Social Media, to nie tylko działka Public Relations w firmie. Pozostałe działy mogą również budować oraz korzystać z informacji […]

Blog firmowy

Blog firmowy. Warto być ekspertem w swojej branży! Wiedza od zawsze była potęgą, o czym świadczyć może monopol, jaki przez tysiąclecia mięli na nią kapłani. Ale po pojawieniu się prasy drukarskiej wiedza po raz pierwszy stała się towarem masowej kultury, który sprzedaje się, kupuje i na wszelkie sposoby wymienia. Komputery przyspieszyły i poszerzyły ten proces.[1] […]

10 cech dobrej firmowej strony internetowej

10 cech dobrej firmowej strony internetowej. Więc Twoja firma ma swoją stronę internetową – albo właśnie potrzebujesz zbudować ją od podstaw lub odświeżyć istniejącą. Projektowanie stron internetowych to pracochłonny proces. Dlatego opowiemy Wam jak to zrobić oraz co trzeba mieć aby strona internetowa przyciągała, a czego unikać. 10 cech dobrej firmowej strony internetowej. Pierwszą rzeczą […]