Blog

Jak zdobywać więcej lajków na Facebooku

Jak zdobywać więcej lajków na Facebooku Jeśli szukasz sposobu, aby uzyskać lepsze zaangażowanie Twoich postów na Facebook, dodaj więcej zdjęć i zacznij mówić w pierwszej osobie. Social Media ekspert Dan Zarrella – który śledził i przeanalizował ponad 1,3 miliona wiadomości od 10.000 najbardziej lubianych stron Facebook – opublikował dane o tym, które wiadomości uzyskują najwięcej […]

Czy strona na Facebooku jest lepsza od tradycyjnej

Czy strona na Facebooku jest lepsza od tradycyjnej? Jeśli podejmiemy debatę o sile mediów społecznościowych dla marki, to mamy kolejny dowód na to, że się liczy. 50% konsumentów uważa stronę marki na Facebooku za bardziej wartościową niż tradycyjna strona internetowa, przedstawiają nowe badania. Firma badająca rynek Lab42 – która przeprowadziła ankietę wśród 1.000 użytkowników o […]

Jak kościoły wykorzystują Social Media

Jak kościoły wykorzystują Social Media Religia – to słowo rzadko związane jest z technologią. Komunikacja pomiędzy organizacjami religijnymi i ich zwolenników wyrósła na mediach społecznościowych. Wiele kościołów zwróciło się do sieci społecznych w celu zwiększenia ich zasięgu, miejsc gdzie mogą szerzyć swoje nauki. Jak kościoły wykorzystują Social Media? Agencja Interaktywna Buzzplant, przygotowała ankietę wśród kościołów […]

Czy jesteś uzależniony od swojego smartphona?

Czy jesteś uzależniony od swojego smartphona? Smartfony są niesamowite. Trzymają nas w kontakcie z przyjaciółmi, pomagają w organizowaniu swojego czasu i dają nam dostęp do Internetu czy innych nieskończonych cudów. Dlaczego są takie niesamowite? I kiedy aprecjacja staje się uzależnieniem? Zadaj sobie proste pytanie: czy jesteś uzależniony od swojego smartphona? Rozważ to: 15% respondentów w […]

WordPress. Wzrost i zastosowanie

WordPress. Wzrost i zastosowanie. Tytułem wstępu, co to jest WordPress? Informacje jakie możemy znaleźć na jego temat w Internecie: „WordPress – system zarządzania treścią stosowany głównie do obsługi blogów. Napisany jest w języku PHP, wykorzystuje bazę danych MySQL. Rozpowszechniany jest na licencji GNU General Public License i jest dostępny bezpłatnie.” Idąc dalej tym tropem WordPress […]

Budowanie firmy z Social Media

Budowanie firmy z Social Media Poniższa infografika przedstawia budowanie firmy z Social Media z podziałem na różne działy w firmie. Jakich kanałów powinny używać poszczególne działy w firmie oraz do czego mogą je wykorzystać? Jak widać Social Media, to nie tylko działka Public Relations w firmie. Pozostałe działy mogą również budować oraz korzystać z informacji […]

Blog firmowy

Blog firmowy. Warto być ekspertem w swojej branży! Wiedza od zawsze była potęgą, o czym świadczyć może monopol, jaki przez tysiąclecia mięli na nią kapłani. Ale po pojawieniu się prasy drukarskiej wiedza po raz pierwszy stała się towarem masowej kultury, który sprzedaje się, kupuje i na wszelkie sposoby wymienia. Komputery przyspieszyły i poszerzyły ten proces.[1] […]

10 cech dobrej firmowej strony internetowej

10 cech dobrej firmowej strony internetowej. Więc Twoja firma ma swoją stronę internetową – albo właśnie potrzebujesz zbudować ją od podstaw lub odświeżyć istniejącą. Projektowanie stron internetowych to pracochłonny proces. Dlatego opowiemy Wam jak to zrobić oraz co trzeba mieć aby strona internetowa przyciągała, a czego unikać. 10 cech dobrej firmowej strony internetowej. Pierwszą rzeczą […]

Mapa Internetu

Mapa Internetu Wyobraź sobie Internet jako gigantyczną galaktykę, gdzie planety są witrynami zgrupowanymi przez podobieństwo. Po ułożeniu tych planet ich kolory i rozmiary będą odpowiadały rzeczywistej wielkości witryn. Taki obraz daje nam Mapa Internetu. Znajdziemy w niej ponad 350.000 stron internetowych z 196 krajów i wszystkich stref domen z końca 2011 roku. Mapa wyświetla ponad […]

Budowanie e-społeczności

Budowanie e-społeczności Internet bardzo ułatwia oraz usprawnia komunikację. Ludzie coraz częściej spędzają swój wolny czas przed monitorami komputerów, wykonując różnorakie czynności. Genialnie obrazuje to wielki sukces, jaki udało się odnieść serwisom typu Web 2.0. Również firmy i ich marki przeganiają się w pomysłach, jak zbudawać grupę użytkowników internetu wokół siebie. Mimo wszystko zdobycie fanów oraz […]