Grafika komputerowa

Grafika komputerowa

Zajmujemy się projektowaniem oraz tworzeniem grafiki komputerowej na potrzeby budowy identyfikacji wizualnej firm, wykorzystania w celach reklamowych, czy przygotowania do druku. Każdy z projektów ma charakter indywidualny, dostosowany do wymagań Klienta. Grafika komputerowa to nasza pasja.

To co odróżnia firmy od siebie to nie tylko zakres usług, branża, czy różnice cenowe. To przede wszystkim ich identyfikacja wizualna. To ich logo, znaki firmowe, wizytówki, papier firmowy, strona internetowa czy dress code. Nasza firma posiada spore doświadczenie, poparte portfolio, w budowaniu wizerunku firm.

Do każdego projektu dokładamy pełen profesjonalizm oraz dbanie o szczegóły w każdym pikselu gratis.

  • webdesign,
  • identyfikacja wizualna firmy,
  • ulotki,
  • foldery,
  • wizytówki,
  • katalogi,
  • broszury,
  • plakaty,
  • banery, teasery,
  • karty menu,
  • kartki pocztowe,
  • symbole firmowe (logotypy)
  • druki firmowe,
  • materiały reklamowe,
  • teczki ofertowe,
  • materiały POSm,
  • City Light,
  • mailing,
  • modyfikacje i dostosowania logotypu,
  • teczki promocyjne,
  • materiały reklamowe,
  • biznes karty,
  • karty rabatowe,
  • notesy,
  • papier firmowy.

Grafika komputerowa dzieli się na:

Grafika wektorowa – w tym przypadku nazwa może być nieco myląca, ponieważ obrazy mogą składać się nie tylko z wektorów (odcinków), ale również z innych figur geometrycznych. Cechą grafiki wektorowej jest to, że zapamiętywane są charakterystyczne dla danych figur dane (parametry), np. dla okręgu będzie to środek i promień, dla odcinka współrzędne punktów końcowych, a dla krzywych parametrycznych współrzędne punktów kontrolnych. Program, jeśli musi narysować obraz na urządzeniu (bądź to rastrowym, bądź wektorowym), na podstawie posiadanych danych wygeneruje obraz tych figur – bardzo ważną zaletą tej reprezentacji jest możliwość dowolnego powiększania obrazów, bez straty jakości.

Grafika rastrowa – do zapamiętania obrazu rastrowego potrzebna jest dwuwymiarowa tablica pikseli nazywana powszechnie bitmapą. Nazwa wzięła się stąd, że początkowo były rozpowszechnione systemy wyświetlające obrazy czarno-białe, więc w takim przypadku pojedynczy piksel mógł być opisany przez jeden bit. Jednak gdy powszechniejsza stała się grafika kolorowa, piksele zaczęły być opisywane więcej niż jednym bitem – wówczas pojawiła się nazwa pixmapy, która jednak nie przyjęła się (chociaż jest stosowana np. w X Window).