Copywrighting

Spis treści:

Dlaczego potrzebujesz opinie w Google? Głównym powodem jest to, że ludzie chcą pewności, że świadczona przez Ciebie usługa jest świetna.

Jak większość ludzi, na pewno kupiłeś coś za pośrednictwem Allegro. Kiedy to zrobiłeś, w jaki sposób zdecydowałeś, który produkt kupić? Zapewne jak większość z nas potrzebowałeś konkretnego produktu, powiedzmy płynu do spryskiwaczy do swojego samochodu. Szukałeś płynu do spryskiwaczy i znalazłeś setki produktów. Jak zdecydowałeś, który kupić? Domyślam się, że szukałeś takiego, który miał wiele 5-gwiazdkowych recenzji. Cena nie była twoim głównym zmartwieniem, chciałeś konkretnego produktu, pokazano ci wiele i najprawdopodobniej podjąłeś decyzję na podstawie tego, co powiedzieli inni ludzie. W końcu, jeśli jeden z tych produktów miał 100 5-gwiazdkowych recenzji, a większość pozostałych miała tylko 5 lub 6 2- i 3-gwiazdkowych recenzji, ten ze 100 5-gwiazdkowymi recenzjami musi być lepszy, prawda?

Ludzie szukający w Internecie konkretnej usługi zrobią to samo.

Google jest zdecydowanie największą wyszukiwarką i im wyższa pozycja w Google, tym lepiej. Recenzje to jedna z wielu części algorytmu, którego Google używa do określenia swojego systemu rankingowego.

Opinie Google dają pewność, za pośrednictwem zaufanego organu. POTRZEBUJESZ opinii Google.

Jak zdobyć opinie Google?

Musi stać się częścią Twojego procesu, aby każdy klient, dla którego pracowałeś, był proszony o pozostawienie recenzji. Coś w stylu…

Teraz, gdy Twój projekt jest gotowy, czy mógłbyś zostawić mi recenzję w Google? Chcę spróbować pomóc potencjalnym nowym klientom zrozumieć, jak to jest pracować ze mną, więc jeśli mógłbyś podać takie rzeczy, jak Twój początkowy problem i jak pomogłem go rozwiązać, jak mnie znalazłeś? Jak wyglądały sprawy takie jak komunikacja i uważność? Jaki był efekt współpracy ze mną?

Po pierwsze, musisz mieć profil firmy w Google (dawniej Google Moja Firma).

Musisz maksymalnie ułatwić ludziom wystawianie recenzji. Wyślij im bezpośredni link do swojej opinii w Google.

Jak wygenerować link do recenzji profilu firmy w Google

Ten przewodnik krok po kroku pomoże Ci przygotować link do profilu firmy w Google do wysłania klientom.

1. Załaduj Google w wybranej przeglądarce. Wpisz nazwę swojej firmy w polu wyszukiwania i kliknij powrót

Opinie w Google - najważniejsze informacje


2. Twoja firma pojawi się po prawej stronie ekranu. U góry kliknij niebieski link Opinie Google

Opinie w Google - najważniejsze informacje3. W prawym górnym rogu wyskakującego okienka kliknij niebieski przycisk Uzyskaj więcej opinii

Opinie w Google - najważniejsze informacje
4. Kolejne wyskakujące okienko zaoferuje Ci „Daj klientom link do oceny Twojej firmy w Google”. Kliknij przycisk kopiowania, a otrzymasz link. Sprawdź, czy to działa, tworząc nowe wyszukiwanie po opublikowaniu go w przeglądarce.

Opinie w Google - najważniejsze informacje
5. Powinieneś zobaczyć nowe wyskakujące okno, w którym możesz oceniać, przeglądać i publikować zdjęcia do recenzji.

Opinie w Google - najważniejsze informacje

Jak najlepiej wykorzystać Opinie Google?

Istnieją narzędzia, które można zainstalować w Twojej witrynie, które będą zbierać pozostawione przez Ciebie recenzje i wyświetlać je bezpośrednio w Twojej witrynie w atrakcyjny sposób, aby było oczywiste, że są to recenzje Google.

Jarosław Apanasewicz

O autorze:
Jarosław Apanasewicz jest założycielem Design Solutions. W ciągu ostatnich 12 lat pomógł tysiącom firm rozwijać się online dzięki tworzeniu ich stron internetowych, czy SEO. Jest ekspertem w budowaniu i zarządzaniu stronami internetowymi na CMS WordPress. Zajmuje się grafiką komputerową, UX/UI oraz SEO. Interesuje się dobrym designem, nowościami w dziedzinie technologii.

  • Stwórzmy wspólnie coś niesamowitego!!

    Design Solutions, ul. gen. Antoniego Madalińskiego 101/16, 50-443 Wrocław, +48 602 174 927, biuro@designsolutions.pl

    • Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.




      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.


      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy mogli lepiej się poznać.


      Dołącz CV: