Gangnam Style w marketingu wielkich marek

Przez niecałe sześć miesięcy po publikacji (15 lipca) klip “Gangnam Style” osiągnął miliard odsłon na YouTube i stał się najbardziej oglądanym klipem w historii YouTube. Specjaliści od Social Media pracujący dla dużych marek na całym świecie, wykorzystują koreański hit, zasypując Facebookowe tablice różnymi przeróbkami klipu. A jak dokładniej wygląda Gangnam Style w marketingu wielkich marek?

Intel zbudował największe zaangażowanie na Facebooku. Marki takie jak Red Bull Racing, Abercrombie Kids, International Cricket Rady, Vodafone Zoozoos i M & M również odniosły sukces dzięki “Gangnam Style”. Poniżej prezentujemy infografikę przedstawiającą Gangnam Style w marketingu wielkich marek…

Źródło

  • Stwórzmy wspólnie coś niesamowitego!!

    Design Solutions, ul. Jesionowa 58/7, 50-504 Wrocław, +48 602 174 927, biuro@designsolutions.pl

  • Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






    Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






    Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.




    Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy mogli lepiej się poznać.


    Dołącz CV: