Tworzenie stron www a pozycjonowanie  Wrocław to dwie oddzielne rzeczy. Gdy szukamy hasła np. pozycjonowanie Wrocław to jakie wyniki zobaczymy zależy od wielu czynników, dlatego gdy strona internetowa jest stworzona należy zająć się jej optymalizacją pod kątem SEO, czyli dostosować sporo elementów aby strona była łatwiej odnajdywalna przez wyszukiwarki internetowe takie jak np. Google. Poniżej opiszę na co zwrócić uwagę.

Pozycjonowanie stron internetowych jest działaniem mającym na celu poprawę wyników wyszukiwania danych słów w przeglądarkach internetowych. Jeśli firma decyduje się na istnienie w Internecie, to warto również zwrócić uwagę na to aby klienci odnajdowali ją w najpopularniejszych wyszukiwarkach.

Pozycjonowanie stron internetowych Wrocław

Pozycjonowanie stron internetowych Wrocław – nasz proces optymalizacji pod kątem wyszukiwarek

Planowanie

Musimy zrozumieć Twoje cele biznesowe, aby zaprojektować niestandardową strategię SEO dopasowaną do Twoich potrzeb.

SEO na stronie

Przeprowadzamy intensywną optymalizację na stronie i poza nią, aby upewnić się, że każdy aspekt Twojego SEO jest trafny.

SEO poza stroną

Prawdziwa praca zaczyna się w tym miejscu, stajemy się twoim cyfrowym hype manem! Jesteśmy na bieżąco z wiadomościami o tym, jak wspaniała jest twoja strona internetowa.

Konserwacja

Wyścig na szczyt nigdy się nie kończy. Nadal monitorujemy i testujemy, co działa, a co nie. Wdrażamy wszelkie dodatkowe zmiany potrzebne, aby upewnić się, że dotrzymujemy terminu osiągnięcia celu SEO.

Pozycjonowanie stron internetowych Wrocław – osiągaj najlepsze wyniki

Posiadasz firmę w mieście Wrocław. Chętnie zajmiemy się pozycjonowaniem Twojej strony internetowej lub sklepu. Skontaktuj się z nami a przygotujemy dla Ciebie strategię działania. A tymczasem jeśli chcesz zgłębić wiedzę na temat pozycjonowania, przeczytaj poniższy tekst. Pozycjonowanie Wrocław, pozycjonowanie stron Wrocław, pozycjonowanie stron internetowych Wrocław, seo wrocław.

Usługi które oferujemy w obrębie pozycjonowania stron internetowych:

  • Słowa kluczowe i badania rynku – przez lata doskonaliliśmy dobór słów kluczowych i badania rynku, stale wprowadzając zmiany w rankingach wyszukiwarek. To gwarantuje, że Twoja witryna ma skuteczną strategię, zanim jeszcze zaczniemy nasz proces SEO – ostatecznie naszym celem jest ruch nie tylko słowa kluczowe. Jak w przypadku każdej operacji – im lepsze planowanie, tym większa szansa na sukces. Jest to jeden z najważniejszych elementów zwiększających pozycję w rankingu SERP (strony wyników wyszukiwania).
  • Audyty SEO witryny – profesjonalista jest tak dobry, jak jego narzędzia. Dysponujemy szeroką gamą narzędzi SEO, aby zapewnić najbardziej dogłębną analizę na Twojej stronie. Nie możemy rozwiązać problemu bez odpowiedniego zdiagnozowania, co jest nie tak. Istnieje wiele problemów na stronie, których nie możesz przegapić, ponieważ mogą one wpłynąć na czas potrzebny na poprawę SEO. Oferujemy BEZPŁATNY RAPORT Z AUDYTU SEO, wystarczy do nas zadzwonić.
  • Usługi SEO na stronie – strategii optymalizacji na stronie nie można ignorować. Design Solutions zapewnia, że ​​Twoje opisy, metatagi, linki wewnętrzne i wychodzące oraz optymalizacja obrazów są zgodne ze standardem. Najlepsze ze wszystkich – naprawimy to wszystko dla Ciebie, więc nie martw się o nic!
  • Link Building – tworzenie linków jest nadal jednym z głównych czynników zwiększających Twoją pozycję, chociaż wiele się zmieniło w ciągu ostatnich kilku lat. Jeśli zrobisz to niepoprawnie, możesz po prostu marnować czas i pieniądze. Współpracując z Design Solutions nigdy nie musisz się martwić o jakość swoich linków. Nasze doświadczenie i partnerstwo pozwalają nam znacznie poprawić autorytet i pozycję Twojej witryny w krótkim czasie.
  • Content marketing – Google otwarcie oświadczył, że będą traktować priorytetowo witryny o treści wyższej jakości. Współpracujemy z copywrighterami, którzy specjalizują się w marketingu cyfrowym. Każdy może pisać wysokiej jakości treści, ale znajomość zmiennych SEO podczas pisania jest ogromną zaletą. Wielu naszych autorów treści zostaje ekspertami SEO. Będziemy badać Twoją branżę, uczyć się Twojej firmy, a następnie wdrażać najlepsze treści, jakie kiedykolwiek przeczytałeś!
  • Raportowanie i analiza – decyzje oparte na danych. Usuwamy emocje z równania, a dane opowiadają Twoją historię. Naszym celem nie jest po prostu zwiększenie ruchu, chcemy zwiększyć liczbę konwersji i połączeń z Twoją firmą. Pomożemy Ci zobaczyć poprawę, a następnie skonsultujemy się przy następnym ruchu, aby upewnić się, że podążamy we właściwym kierunku.

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych Wrocław (SEO Wrocław)?

Search Engine Optimization (SEO) czyli optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki to szereg działań mających na celu takie przygotowanie witryny aby była ona w stanie osiągnąć jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki zachowując wytyczne wyszukiwarek.
Pozycjonowanie stron internetowych Wrocław

Optymalizacja treści strony internetowej

Treści, które umieszczamy na stronie odgrywają znaczącą rolę w pozycjonowaniu. Warto wiedzieć, iż im bardziej unikalną treść posiada nasza strona tym lepiej zostanie wypozycjonowana. Google premiuje strony posiadające unikalną treść, dlatego już na etapie przygotowywania materiałów do strony należy pamiętać elementach opisanych poniżej.

Logiczna struktura treści

Planując strukturę strony warto ułożyć zakładki logicznie tak aby w mapie strony zakładki wynikały z siebie na przykład prowadząc warsztat samochodowy menu może wyglądać następująco:

  • Strona główna
  • O nas
  • Oferta
    • Naprawa pojazdów
    • Przeglądy okresowe
    • Wymiana opon
  • Kontakt

Dzięki takiemu układowi wygenerują się poprawne adresy URL każdej z zakładek o czym nieco dalej.

Długość treści

Nie zawsze im więcej treści tym lepiej. W przypadku pozycjonowania stron internetowych ogólnie przyjętą optymalną długością treści danego wpisu jest ok 2000 słów. Ta długość jest uzasadniona tym, iż w takiej długości analizowany temat będzie omówiony optymalnie a czytelnik znajdzie w nim wyczerpująco omówione wszystkie aspekty szukanego tematu.

Nagłówki, pogrubienia, linki, listy punktacyjne

Ważne aby treść na stronie była ułożona według struktury rozpoczynającej treść od nagłówka H1 (znacznik HTML), następnie umieszczenie krótkiej zajawki (wstępu) do wpisu, używanie hierarchii nagłówków H2, H3 itd, używanie pogrubienia ważniejszych słów, umieszczanie linków wewnętrznych i zewnętrznych, tworzenie list punktacyjnych itp.

Meta tytuł 

Należy wpisać właściwy tytuł wpisu w którym pojawiają się słowa klucze. Tytuł jest stosunkowo krótki ok 150 znaków. Przykładowy tytuł: Pozycjonowanie Wrocław | Design Solutions

Meta description

Meta description tak zwany meta opis to opis danej podstrony. Ten opis pojawia się w wynikach wyszukiwania w Google.

Przykładowy opis: Tworzenie stron internetowych a pozycjonowanie  Wrocław to dwie oddzielne rzeczy. Gdy szukamy hasła np. pozycjonowanie Wrocław to jakie wyniki zobaczymy zależy od wielu czynników, dlatego gdy strona internetowa jest stworzona należy zająć się jej optymalizacją pod kątem SEO.

Właściwy adres URL

Adres URL podstrony powinien jak trafniej opisywać zawartość strony.  Oprócz użytkowników trzeba także pamiętać o robotach wyszukiwarki, które będą skanowały naszą stronę. Dla nich „najlepsze” adresy to takie, które:

  • nie są za długie (maksymalnie około 100 znaków)
  • nie zawierają znaków specjalnych, np. „?”, „$” oraz polskich znaków diakrytycznych (mogą występować problemy z indeksowaniem takich adresów przez wyszukiwarkę)

Słowa klucze

W treści powinny pojawiać się słowa klucze po których chcemy aby nasz wpis był odnajdowalny, np: Pozycjonowanie Wrocław

Grafiki

Treść powinna być urozmaicona o zdjęcia. Nie od dziś wiadomo, że jedno zdjęcie warte jest więcej niż tysiąc słów. Dobry tekst, uzupełniony dobrymi zdjęciami to wartość również dla wyszukiwarki Google, a optymalizacja zdjęć, ich prawidłowe kadrowanie i ulokowanie w tekście zwiększa wartość publikowanych materiałów.

Połączenie z Social Media 

Ogromna popularność mediów społecznościowych może być katapultą dla naszej strony. Używając linków do naszych profili społecznościowych, dając odbiorcy możliwość udostępnienia naszych treści w swoich mediach społecznościowych to nie tylko podążanie za trendami, to również element wspomagający pozycjonowanie witryny.

Certyfikat SSL

SSL jest protokołem sieciowym używanym do bezpiecznych połączeń internetowych, przyjęto go jako standard szyfrowania na stronach WWW. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Intencją twórców SSL było zaprojektowanie protokołu uniwersalnego, tak aby mogły z niego korzystać protokoły aplikacyjne (HTTP, FTP, telnet itp.).

pozycjonowanie wrocław

Responsywność strony internetowej

W latach 2016-2017 pracownicy Google informowali, że strony internetowe niedostosowane do urządzeń mobilnych typu smartphon/tablet nie będą pojawiać się w wynikach wyszukiwań przez urządzenia mobilne. Warto wiedzieć, że to czy nasza strona jest właściwie dostosowana do smartphonów ma ogromne znaczenie.

Google powoli zaczyna przedkładać wartość stron mobilnych nad desktopowe. Już niedługo najważniejsze będzie nie to, jak nasza strona wygląda na ekranie komputera, ale jak prezentuje się na ekranie smartfona.
Ucieszą się szczególnie ci, którzy swoje strony mają już dostosowane dla smartfonów i tabletów, bo wyszukiwarka od początku 2018 roku ma nadać takim stronom priorytet.
Zmienia się też sposób myślenia i projektowania stron. Jeszcze w tym roku najpierw budowało się tradycyjną witrynę, a na samym końcu wersję na komórki. W najbliższym czasie dobrą praktyką będzie budowanie stron pod urządzenia mobilne w pierwszej kolejności. Źródło

Prędkość strony internetowej

Prędkość ładowania strony jest bardzo ważnym aspektem w pozycjonowaniu. Strona powinna być stworzona w taki sposób aby czas jej ładowania był możliwie najkrótszy. Strona internetowa powinna spełniać wymagania Google Insights, gdzie możemy przetestować stronę a następnie poprawić jej wyniki.

Pozycjonowanie krajowe vs Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie krajowe – strategie związane z pozycjonowaniem krajowym umożliwiają promowanie strony oraz jej produktów czy usług na szeroką skalę. Strategia zakłada wykorzystanie zarówno ogólnych jak i long tail’owych fraz kluczowych ściśle powiązanych z asortymentem w Twoim sklepie.

Plusy pozycjonowania krajowego:

+ Możesz dotrzeć do bardzo dużej grupy odbiorców

+ Możesz zbudować widoczność dla grup słów kluczowych dopasowanych do każdego etapu lejka zakupowego

+ Świadomie budujesz globalną świadomość marki

+ Wpływasz na ilość ruchu pozyskiwanego z kanału organicznego

Minusy pozycjonowania krajowego:

– Mierzysz się z bardzo dużą konkurencją

– Może się okazać, że wygenerowany ruch przekłada się na niski współczynnik konwersji

– Dużo inwestujesz – działania SEO wymagają dużego nakładu finansowego

– Długi czekasz na satysfakcjonujące wyniki

Pozycjonowanie lokalne – strategia związana z pozycjonowaniem lokalnym umożliwia promowanie strony oraz jej produktów czy usług względem określonej lokalizacji. Strategia zakłada wybór fraz kluczowych dopasowanych do produktów lub usług powiązanych z geolokalizacją np. „Dentysta Kraków”.

Plusy pozycjonowania lokalnego

+ Budujesz widoczność dla grup słów kluczowych dopasowanych do ostatniego etapu lejka zakupowego

+ Prowadzisz działania SEO, które nie wymagają dużego nakładu finansowego

+ Stosunkowo szybko wypracowujesz satysfakcjonujące wyniki

+ Generujesz ruch, który często odznacza się wysokim współczynnikiem konwersji

+ Mierzysz się ze stosunkowo małą konkurencją

Minusy pozycjonowania lokalnego

– Wysokie pozycje nie gwarantują Ci dużego ruchu z kanału organicznego

– Świadomość marki budujesz lokalnie

– Budujesz widoczność dla mniejszej grupy odbiorców

Jak może zauważyłeś, każda ze strategii posiada swoje plusy i minusy, ale jak wybrać odpowiednią strategię?

FAQ – pozycjonowanie stron internetowych Wrocław – cennik

  1. Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej? – cennik pozycjonowania stron www jest z reguły bardzo elastyczny. Wiele zależy od samej strony www ale także domeny, na której się ona znajduje. Koszt pozycjonowania z reguły wyższy jest dla sklepów internetowych, a niższy dla prostych stron www.
  2. W jaki sposób najlepiej się rozliczać? – najlepszym sposobem rozliczania za usługę pozycjonowania jest stała, miesięczna opłata, w ramach której Agencja SEO wykonuje konkretny zakres prac. Wówczas Klient wie za co płaci, a Agencja SEO posiada budżet na realizację skutecznego pozycjonowania.
  3. Jak długo trwa pozycjonowanie strony internetowej? – pozycjonowanie strony internetowej jest procesem, a to oznacza, że powinno trwać nieustannie. Efekty pozycjonowania z reguły widoczne są już po kilku miesiącach. Bywają przypadki, w których Klient widzi efekty zaraz po wstępnej optymalizacji strony www.

Skontaktuj się z nami

Posiadasz stronę i chcesz aby jej pozycja w wynikach wyszukiwania była jak najwyższa? Nie czekaj dłużej. Skontaktuj się z nami lub umówmy się na spotkanie w mieście Wrocław.