Blog

Trendy w projektowaniu stron internetowych w 2023 roku

Projektowanie stron internetowych to dziedzina, która ciągle się rozwija i ewoluuje. W ciągu ostatnich kilku lat obserwowaliśmy wiele trendów, które zmieniały sposób, w jaki tworzymy strony internetowe. W 2023 roku możemy spodziewać się dalszych zmian i nowych trendów, które wpłyną na sposób projektowania stron internetowych. Minimalizm i prostota Minimalizm i prostota to jeden z głównych […]

Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego

W dzisiejszych czasach blogowanie stało się nieodłącznym elementem wielu dziedzin życia, w tym również w biznesie. Firmy coraz częściej decydują się na prowadzenie bloga firmowego, aby zwiększyć swoją widoczność w Internecie i wzmocnić swoją pozycję na rynku. W tym artykule przedstawimy kilka powodów, dlaczego warto prowadzić bloga firmowego. Zwiększenie świadomości marki Prowadzenie bloga firmowego pozwala […]

Prowadzenie bloga firmowego – sztuczna inteligencja zrobi to za Ciebie

Regularne prowadzenie bloga firmowego powoduje wzrost sprzedaży. Cykliczne publikowanie treści na stronie powoduje większy ruch na stronie co przekłada się na większą sprzedaż Twoich produktów czy usług. Jako firma tworząca strony www zawsze zalecamy naszym klientom prowadzenie bloga na firmowej stronie, jednak w większości przypadków przedsiębiorcy tego nie robią. Przyczyną jest albo brak czasu, albo […]

Jaka powinna być strona internetowa kancelarii prawnej?

Strona internetowa kancelarii prawnej powinna przede wszystkim być profesjonalnie zaprojektowana i przejrzysta, aby zapewnić dobre wrażenie na potencjalnych klientach. Powinna być również łatwa w nawigacji, aby umożliwić łatwe znalezienie potrzebnych informacji. Ważnym elementem strony internetowej kancelarii prawnej powinny być informacje o usługach, jakie oferuje. Powinny one być podzielone na kategorie, takie jak prawo rodzinne, prawo […]

Jaka powinna być strona internetowa firmy budowlanej?

Strona internetowa firmy budowlanej powinna przede wszystkim być profesjonalnie zaprojektowana i przejrzysta, aby zapewnić dobre wrażenie na potencjalnych klientach. Powinna być również łatwa w nawigacji, aby umożliwić łatwe znalezienie potrzebnych informacji. Ważnym elementem strony internetowej firmy budowlanej powinny być informacje o usługach, jakie oferuje. Powinny one być podzielone na kategorie, takie jak budowa domów, remonty, […]

Jaka powinna być strona internetowa salonu kosmetycznego?

Strona internetowa salonu kosmetycznego powinna przede wszystkim być estetycznie zaprojektowana i przejrzysta, aby zapewnić dobre wrażenie na potencjalnych klientach. Powinna być również łatwa w nawigacji, aby umożliwić łatwe znalezienie potrzebnych informacji. Ważnym elementem strony internetowej salonu kosmetycznego powinny być informacje o usługach, jakie oferuje. Powinny one być podzielone na kategorie, takie jak manicure, pedicure, masaże, […]

Jaka powinna być strona internetowa fryzjera?

Strona internetowa fryzjera powinna przede wszystkim być estetycznie zaprojektowana i przejrzysta, aby zapewnić dobre wrażenie na potencjalnych klientach. Powinna być również łatwa w nawigacji, aby umożliwić łatwe znalezienie potrzebnych informacji. Ważnym elementem strony internetowej fryzjera powinny być informacje o usługach, jakie oferuje. Powinny one być podzielone na kategorie, takie jak stylizacja włosów, koloryzacja, strzyżenie, itp. […]

Jaka powinna być strona internetowa firmy transportowej?

Strona internetowa firmy transportowej powinna przede wszystkim być profesjonalna i estetycznie zaprojektowana, aby zapewnić dobre wrażenie na potencjalnych klientach. Powinna również być przejrzysta i łatwa w nawigacji, aby umożliwić łatwe znalezienie potrzebnych informacji. Ważnym elementem strony internetowej firmy transportowej powinny być informacje o usługach, jakie firma oferuje. Powinny one być podzielone na kategorie, takie jak […]

Jaka powinna być strona internetowa agenta nieruchomości?

Strona internetowa agenta nieruchomości powinna przede wszystkim być profesjonalnie zaprojektowana i przejrzysta, aby zapewnić dobre wrażenie na potencjalnych klientach. Powinna być również łatwa w nawigacji, aby umożliwić łatwe znalezienie potrzebnych informacji. Ważnym elementem strony internetowej agenta nieruchomości jest oferta nieruchomości. Powinna ona być aktualna i zawierać opisy nieruchomości, ceny, zdjęcia oraz lokalizację. Warto również zamieścić […]

Jaka powinna być strona internetowa restauracji?

Strona internetowa restauracji powinna przede wszystkim być estetycznie zaprojektowana i przyjazna dla użytkownika. Powinna być również łatwa w nawigacji, aby umożliwić łatwe znalezienie potrzebnych informacji. Ważnym elementem strony internetowej restauracji jest menu. Powinno ono być aktualne i zawierać opisy poszczególnych dań, ceny oraz zdjęcia. Warto również zamieścić na stronie specjalne oferty oraz promocje, aby przyciągnąć […]

Jaka powinna być strona internetowa firmy produkcyjnej?

Strona internetowa firmy produkcyjnej powinna przede wszystkim być profesjonalnie zaprojektowana i przejrzysta, aby zapewnić dobre wrażenie na potencjalnych klientach i partnerach biznesowych. Powinna być również łatwa w nawigacji, aby umożliwić łatwe znalezienie potrzebnych informacji. Ważnym elementem strony internetowej firmy produkcyjnej jest oferta produktów. Powinna ona być aktualna i zawierać opisy produktów, ceny, zdjęcia oraz specyfikację […]

Jaka powinna być strona internetowa fundacji?

Strona internetowa fundacji powinna przede wszystkim być przejrzysta i łatwa w nawigacji. Powinna zawierać jasno określone cele oraz działania fundacji, a także informacje o jej historii, strukturze organizacyjnej oraz zarządzie. Ważnym elementem strony internetowej fundacji powinna być sekcja dotycząca projektów i programów, w ramach których fundacja działa. Powinna zawierać informacje o aktualnie realizowanych projektach oraz […]

Jaka powinna być strona internetowa firmy sprzątającej?

Strona internetowa firmy sprzątającej powinna przede wszystkim być profesjonalna i estetycznie zaprojektowana, aby zapewnić dobre wrażenie na potencjalnych klientach. Powinna również być przejrzysta i łatwa w nawigacji, aby umożliwić łatwe znalezienie potrzebnych informacji. Ważnym elementem strony internetowej firmy sprzątającej powinny być informacje o usługach, jakie firma oferuje. Powinny one być podzielone na kategorie, takie jak […]

Bezpieczeństwo WordPressa – krótki przewodnik

Bezpieczeństwo Twojej witryny to coś, o czym większość ludzi nie myśli, dopóki nie jest za późno. Lepiej/szybciej/taniej jest planować i zapobiegać problemom, niż próbować naprawiać rzeczy po wydarzeniu. Po pierwsze, potrzebujesz zabezpieczenia WordPress… Hasło Pierwszym krokiem jest użycie bezpiecznego haseła. W ogóle unikaj używania słów, użyj generatora haseł, aby utworzyć zestaw losowych (duże i małe […]

Dyrektywa Omnibus – jak wdrożyć w WooCommerce?

Dyrektywa Omnibus została uchwalona 27 listopada 2019 r. tzw. i przewiduje wprowadzenie licznych zmian w unijnym prawie ochrony konsumentów. Przepisy dyrektywy, a w ślad za nimi przepisy implementujących dyrektywę ustaw krajowych, będą miały znaczący wpływ na działalność wielu przedsiębiorców, w szczególności funkcjonujących w środowisku cyfrowym. Odnosi się to między innymi do obowiązków przedsiębiorców w zakresie […]

Czy copywrighting jest ważny w pozycjonowaniu stron internetowych?

Copywriting jest bardzo ważny dla SEO. Treści na stronie internetowej są jednym z głównych czynników, na które zwracają uwagę algorytmy wyszukiwarek, dlatego dobrej jakości teksty mogą znacząco wpłynąć na widoczność strony w wyszukiwarkach. Unikalne i atrakcyjne treści mogą przyciągnąć więcej czytelników na stronę, co przekłada się na lepsze wyniki w wyszukiwarkach. Dobre teksty również mogą […]

Copywrighting

Opinie w Google – najważniejsze informacje

Dlaczego potrzebujesz opinie w Google? Głównym powodem jest to, że ludzie chcą pewności, że świadczona przez Ciebie usługa jest świetna. Jak większość ludzi, na pewno kupiłeś coś za pośrednictwem Allegro. Kiedy to zrobiłeś, w jaki sposób zdecydowałeś, który produkt kupić? Zapewne jak większość z nas potrzebowałeś konkretnego produktu, powiedzmy płynu do spryskiwaczy do swojego samochodu. […]

Co to jest techniczne SEO?

Bądźmy szczerzy – Internet jest dziś nasycony mnóstwem doskonałych stron internetowych (i łatwo jest wciągnąć się w ich czytanie godzinami). Jeśli Twoja firma chce odnieść sukces na nowoczesnym, cyfrowym rynku, znalezienie niezawodnego specjalisty ds. SEO technicznego, takiego jak Design Solutions, jest czymś więcej niż tylko atutem Twojej firmy — ma kluczowe znaczenie. Usługi świadczone przez […]

Pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie lokalne – krótki poradnik

Uzyskanie wysokiej pozycji Twojej strony w wyszukiwarce Google nie jest łatwe. Niestety praktyki SEO nie pozostają spójne w dłuższej perspektywie. Google stale aktualizuje preferowane atrybuty i sposób wyświetlania profili firm lokalnych. Ogólnie rzecz biorąc, odniesienie sukcesu jako lokalna firma online bywa trudne i wyczerpujące. Jeśli chcesz zdominować konkurencję, potrzebujesz lokalnej optymalizacji wyszukiwania, która pomoże Ci […]

Przewodnik dla początkujących – ruch organiczny

Wprowadzenie: Co to jest ruch organiczny? Ruch organiczny to bezpłatny i naturalny wynik wyszukiwania dla dowolnego wyszukiwania. Nie obejmuje płatnych reklam ani treści sponsorowanych. Ruch organiczny jest najbardziej dochodowym rodzajem ruchu internetowego, ponieważ jest bezpłatny i pochodzi z legalnego źródła – Google, Bing, Yahoo i innych wyszukiwarek. Ruch organiczny jest ważny, ponieważ pomoże Ci on […]

Jak napisać post na blogu?

Zawsze zachęcam moich klientów do prowadzenia bloga na stronie internetowej, ale zawsze otrzymuję to samo pytanie „Jak blogować?”. Więc ten wpis na to moje krótkie wskazówki, od czego zacząć. Pierwszą rzeczą, której potrzebujesz, jest temat Często najtrudniejszą częścią blogowania jest podjęcie decyzji, o czym zamierzasz pisać. Podziel się swoją wiedzą – jesteś ekspertem w tym, […]

Struktura linków wewnętrznych jest bardzo ważna dla SEO

Linki wewnętrzne są kluczowym czynnikiem w strukturze Twojej witryny. Pomagają użytkownikom i wyszukiwarkom zrozumieć układ witryny i poznać najważniejsze strony. Linki wewnętrzne pomagają witrynom uzyskać wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania poprzez redystrybucję uprawnień w całej witrynie, co oznacza, że ​​strony o niższej pozycji mogą odnotowywać zwiększony ruch. Czym dokładnie jest link wewnętrzny? Krótko mówiąc, są […]

Kiedy SEO naprawdę działa

Kiedy SEO naprawdę działa?

Są dwie rzeczy, których jestem świadkiem robienia amatorskich SEO, często z bardzo słabymi wynikami. Pierwsza to metoda „wypróbuj wszystko”. Jest to podejście, w którym po przeczytaniu całej masy artykułów na temat SEO spróbują umieścić wiele słów kluczowych w swoich metatagach. Będą również umieszczać te terminy w treści tak często, jak to możliwe, i tak dalej. […]

Marketing strony internetowej – poradnik

Właśnie uruchomiłeś stronę internetową i nie masz pieniędzy, aby zatrudnić kogoś do pomocy w marketingu. Mam nadzieję, że ten mini przewodnik pomoże ci mocno stąpać po ziemi i poda podstawy tego, co musisz zrobić, aby rozpocząć marketing online. Jednak(!) muszę cię ostrzec, że istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie poradzisz sobie dobrze (za pierwszym razem), być […]

5 powodów dlaczego Twoja firma potrzebuje stronę internetową

Obecnie ważne jest, aby Twoja firma była obecna w Internecie, aby zapewnić obecnym i potencjalnym klientom aktualne informacje, od godzin otwarcia po najnowsze produkty. Ignorowanie wpływu marki online i brak funkcjonalnej strony internetowej oznacza, że możesz stracić znaczną liczbę potencjalnych klientów i nie uda Ci się zabezpieczyć swojej firmy na przyszłość. W tym artykule przyjrzymy […]

Czym jest UX i dlaczego ma znaczenie dla Twojej witryny?

Czy wiesz, że dobre relacje z klientami zwiększają sprzedaż, a przede wszystkim lojalność wobec Twojej firmy? Dlatego trzeba o nie zadbać nie tylko poprzez stały kontakt z kupującymi, ale także przy tworzeniu strony internetowej. Odpowiednia struktura strony internetowej, a także zawarte w niej treści zwiększają pozytywne wrażenia użytkowników, więc dowiedz się, czym jest UX! Twoja […]

Zhakowany WordPress? 10 wskazówek, jak zapobiegać?

Zhakowana witryna WordPress jest tak samo szkodliwa jak włamanie do domu. Może całkowicie zrujnować spokój i negatywnie wpłynąć na Twój biznes online. Dlaczego hakerzy atakują witryny WordPress? Odpowiedź jest stosunkowo prosta: WordPress jest obecnie największym narzędziem do tworzenia witryn, więc najbardziej przyciąga uwagę przestępców internetowych. Jak więc hakowanie może wpłynąć na Twoją witrynę? W zależności […]

7 powodów, które przekonają Cię do korzystania z WordPressa

Zastanawiasz się nad stworzeniem swojej pierwszej strony internetowej i zastanawiasz się nad wyborem odpowiedniego systemu CMS? Przedstawiamy zalety WordPressa, jednego z najpopularniejszych systemów CMS na świecie. 1. Popularność Popularność systemu na całym świecie sprawia, że ​​w Internecie jest wiele poradników, które pomogą Ci rozwiązać wiele wyzwań. W Polsce mamy również wielu specjalistów od WordPressa, którzy […]

WooCommerce – Jak przenieść płatności do prawej kolumny?

Podczas tworzenia niestandardowej strony WooCommerce Checkout może być konieczne przeniesienie płatności w inne miejsce. Ten sam proces można zastosować do dowolnej sekcji w WooCommerce Checkout. Jak przenieść płatności za pomocą CSS? Wejdź na swoją stronę internetową WP-ADMIN i wybierz Wygląd -> Dostosuj Przejdź do niestandardowego CSS Wklej kod poniżej: #customer_details { width: 100%; display: block; […]

Cechy dobrej strony internetowej w 2022

Zamierzasz zlecić tworzenie strony internetowej, ale tak naprawdę niewiele o niej wiesz? Nie wiesz jak powinna wyglądać i działać dobrze przygotowana strona internetowa i na co zwrócić uwagę? Postaramy się udzielić Ci cennych wskazówek. Czym jest dla Ciebie strona internetowa? Zanim poznasz wszystkie cechy dobrej strony internetowej, musisz odpowiedzieć na ważne pytanie – czym ona będzie […]