Czy strona na Facebooku jest lepsza od tradycyjnej?
Jeśli podejmiemy debatę o sile mediów społecznościowych dla marki, to mamy kolejny dowód na to, że się liczy. 50% konsumentów uważa stronę marki na Facebooku za bardziej wartościową niż tradycyjna strona internetowa, przedstawiają nowe badania. Firma badająca rynek Lab42 – która przeprowadziła ankietę wśród 1.000 użytkowników o ich sposób interakcji z markami na Facebooku – pokazała, że konsumenci będący fanami marki na Facebooku uważa, że ich obecność jest niezbędna.
W rzeczywistości około 82% respondentów stwierdziło, że strona na Facebooku strona dobrym miejscem na interakcję z markami. Ale jednym z najważniejszych powodów do obserwowania marki na Facebooku jest drukowanie kuponów i rabatów. Badanie wykazało, że 77% z tych, którzy dali “Lajka” marce na Facebooku, zaoszczędzili pieniądze dzięki otrzymywanym kuponom, nagrodom czy zniżkom. Konsumenci (73%) również zauważyli, że nie przeszkadza im jeśli marka pisze zbyt często. Aby w pełni przyjrzeć się, jak obecność marki ma Faceboku jest postrzegana sprawdź poniższą infografikę