Czy strona na Facebooku jest lepsza od tradycyjnej?

Jeśli podejmiemy debatę o sile mediów społecznościowych dla marki, to mamy kolejny dowód na to, że się liczy. 50% konsumentów uważa stronę marki na Facebooku za bardziej wartościową niż tradycyjna strona internetowa, przedstawiają nowe badania. Firma badająca rynek Lab42 – która przeprowadziła ankietę wśród 1.000 użytkowników o ich sposób interakcji z markami na Facebooku – pokazała, że konsumenci będący fanami marki na Facebooku uważa, że ich obecność jest niezbędna.

W rzeczywistości około 82% respondentów stwierdziło, że strona na Facebooku strona dobrym miejscem na interakcję z markami. Ale jednym z najważniejszych powodów do obserwowania marki na Facebooku jest drukowanie kuponów i rabatów. Badanie wykazało, że 77% z tych, którzy dali “Lajka” marce na Facebooku, zaoszczędzili pieniądze dzięki otrzymywanym kuponom, nagrodom czy zniżkom. Konsumenci (73%) również zauważyli, że nie przeszkadza im jeśli marka pisze zbyt często. Aby w pełni przyjrzeć się, jak obecność marki ma Faceboku jest postrzegana sprawdź poniższą infografikę

Źródło

Jarosław Apanasewicz

O autorze:
Jarosław Apanasewicz jest założycielem Design Solutions. W ciągu ostatnich 12 lat pomógł tysiącom firm rozwijać się online dzięki tworzeniu ich stron internetowych, czy SEO. Jest ekspertem w budowaniu i zarządzaniu stronami internetowymi na CMS WordPress. Zajmuje się grafiką komputerową, UX/UI oraz SEO. Interesuje się dobrym designem, nowościami w dziedzinie technologii.

  • Stwórzmy wspólnie coś niesamowitego!!

    Design Solutions, ul. gen. Antoniego Madalińskiego 101/16, 50-443 Wrocław, +48 602 174 927, biuro@designsolutions.pl

    • Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.




      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.


      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy mogli lepiej się poznać.


      Dołącz CV: