Jak zdobywać więcej lajków na Facebooku

Jeśli szukasz sposobu, aby uzyskać lepsze zaangażowanie Twoich postów na Facebook, dodaj więcej zdjęć i zacznij mówić w pierwszej osobie. Social Media ekspert Dan Zarrella – który śledził i przeanalizował ponad 1,3 miliona wiadomości od 10.000 najbardziej lubianych stron Facebook – opublikował dane o tym, które wiadomości uzyskują najwięcej lajków i komentarzy na Facebooku w zależności to od rodzaju i długości w najlepszej porze dnia, aby dodać aktualizacje.

Co przynosi największą liczbą zaangażowania? Zdjęcia a następnie tekst i wideo. Linki z nowościami są najmniej lubiane. Tymczasem wiadomości o dużej liczbie takich słów, jak “ja” i “mnie” otrzymuje więcej lajków – taktyka, ta nie działa dobrze na Twitterze. “Ogólnie rzecz biorąc, najlepszą strategią dla Facebooku, jak również wszelkiego rodzaju Social Media Marketing. Stworzenie wielu ciekawych treści” -twierdzi Zarrella . “Na Facebooku, treść wizualna robi szczególnie dobre wrażenie”.

Oznacza to, że zarówno pozytywne, jak i negatywne posty na ogół dobrze budują zaangażowanie. Timing jest także kluczem. Aktualizacje pisane później w ciągu dnia (czasu wschodniego) przynoszą więcej akcji i lajków, ale mają tendencję do szczytu około godziny dwudziestej lub pod koniec pracy ok godziny 18. Na przykład wiadomości Facebook, które są dodawane nawet w soboty i niedziele mają tendencję, aby uzyskać więcej lajków niż te w ciągu tygodnia. Podobne do zaangażowania na Twitterze, Facebookowe posty lepiej dodawać na początku tygodnia, niż później: czwartek jest najmniej aktywnym dniem dla lajków. Ludzie również wydają się być aktywni przez cały tydzień w pierwszych godzinach dnia (5 rano) oraz w porze lunchu (12 w południe).

Źródło

  • Stwórzmy wspólnie coś niesamowitego!!

    Design Solutions, ul. Jesionowa 58/7, 50-504 Wrocław, +48 602 174 927, biuro@designsolutions.pl

  • Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






    Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






    Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.




    Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy mogli lepiej się poznać.


    Dołącz CV: