Spis treści:

  1. Strona internetowa dla firmy produkcyjnej – wygląd
  2. Strona internetowa dla firmy produkcyjnej – funkcjonalności
  3. Strona internetowa dla firmy produkcyjnej – wzorcowe przykłady
  4. Chcesz stworzyć nową stronę lub odświeżyć istniejącą?
  5. FAQ

Ile firm tyle oczekiwań od stron internetowych. Jednak są generalne funkcje stron które powinny być standardem danej branży. Inaczej będzie wyglądać strona dla firmy transportowej a inaczej strona internetowa dla firmy produkcyjnej. Każda branża potrzebuje innych rozwiązań i innych funkcjonalności. Mając to na uwadze przygotowaliśmy wpis o tym jaka powinna być prawidłowa strona internetowa dla firmy produkcyjnej.

W poniższym wpisie opiszemy jakie elementy powinna zawierać oraz podamy kilka przykładów wzorcowych stron internetowych dla firmy produkcyjnej.

Strona internetowa dla firmy produkcyjnej – wygląd

Jest kilka elementów, które powinna mieć każda strona. Idąc od góry, w nagłówku strony powinno znaleźć się logo – aby zidentyfikować firmę. W nagłówku powinno tez znaleźć się menu strony. Czasem warto gdzieś na górze strony umieścić dane kontaktowe, aby ułatwić odbiorcy kontakt z nami.

W sekcji poniżej nagłówka warto umieścić duże zdjęcie tzw. hero, lub slider zdjęć. W tej sekcji warto umieścić zmieniające się hasła reklamowe, najważniejsze usługi lub treści przyciągające uwagę. Warto aby zdjęcia były tak dobrane aby klient widząc same zdjęcia podświadomie wiedział już z jaką branżą ma do czynienia.

Poniżej będzie całą treść strony  w której umieścimy takie elementy jak krótki opis działalności, referencje, zdjęcia, aktualności itd.

Na samym dole strony w tzw. “stopce” powinny znaleźć się najważniejsze linki, aby nie musieć wracać na górę strony. Warto tam umieścić także dane kontaktowe które będą widoczne na każdej podstronie. W stopce warto umieścić link do polityki prywatności firmy oraz informację o autorze strony.

Wygląd strony powinien być tożsamy z identyfikacją wizualną firmy. Czcionki i kolory powinny być spójne i zgodne z identyfikacją firmy. Warto wiedzieć, w Internecie kupujemy oczami i lubimy ładne “rzeczy” dlatego warto dobrać właściwe zdjęcia i obrazy.

Strona internetowa dla firmy produkcyjnej – funkcjonalności

Na każdej stronie powinny pojawić się elementy opisane powyżej. Ponadto strona internetowa dla firmy produkcyjnej powinna posiadać zakładkę z opisem poszczególnych usług. Na stronie warto umieścić elementy kojarzące się z branżą w której działa firma, zdjęcia, ikony itp. Strona powinna posiadać formularz kontaktowy, który ułatwi kontakt z firmą a także mapkę z dojazdem aby ułatwić odnalezienie siedziby firmy.

Na stronie warto także umieścić zakładkę REALIZACJE w której będziemy prezentować wykonywane przez firmę produkty. Na stronie powinna być także zakładka AKTUALNOŚCI w której firma będzie dzieliła się najważniejszymi informacjami z życia firmy. Ciekawym elementem może być zakładka w której pokażemy nasz park maszynowy.

Strona internetowa dla firmy produkcyjnej – wzorcowe przykłady

strona internetowa dla firmy produkcyjnej

ZOBACZ STRONĘ:
arf.pl

strona internetowa dla firmy produkcyjnej

ZOBACZ STRONĘ:
designwood.pl

strona internetowa dla firmy produkcyjnej

ZOBACZ STRONĘ:
borowkahenrykowska.pl

Chcesz stworzyć nową stronę lub odświeżyć istniejącą?

Specjalizujemy się w tworzeniu stron internetowych dla firm produkcyjnych. Skontaktuj się z nami a przedstawimy Ci właściwe rozwiązania. W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu. Możesz też zadzwonić na +48 602 174 927 lub napisać na biuro@designsolutions.pl. Zobacz w czym także możemy Ci pomóc:

Stwórzmy wspólnie coś wspaniałego!

FAQ’s

Wygląd strony powinien być tożsamy z identyfikacją wizualną firmy. Czcionki i kolory powinny być spójne i zgodne z identyfikacją firmy. Warto wiedzieć, w Internecie kupujemy oczami i lubimy ładne “rzeczy” dlatego warto dobrać właściwe zdjęcia i obrazy.

Strona internetowa dla firmy produkcyjnej powinna posiadać zakładkę z opisem poszczególnych usług. Na stronie warto umieścić elementy kojarzące się z branżą w której działa firma, zdjęcia, ikony itp. Strona powinna posiadać formularz kontaktowy, który ułatwi kontakt z firmą a także mapkę z dojazdem aby ułatwić odnalezienie siedziby firmy.

Ceny mogą się wahać od 1000zł-8000zł/netto. Ceny są ustalane indywidualnie w zależności od złożoności projektu. Czas realizacji może wynieść od 7 dni do kilku miesięcy. Zapytaj nas o wycenę!

Jarosław Apanasewicz

O autorze:
Jarosław Apanasewicz jest założycielem Design Solutions. W ciągu ostatnich 12 lat pomógł tysiącom firm rozwijać się online dzięki tworzeniu ich stron internetowych, czy SEO. Jest ekspertem w budowaniu i zarządzaniu stronami internetowymi na CMS WordPress. Zajmuje się grafiką komputerową, UX/UI oraz SEO. Interesuje się dobrym designem, nowościami w dziedzinie technologii.

  • Stwórzmy wspólnie coś niesamowitego!!

    Design Solutions, ul. gen. Antoniego Madalińskiego 101/16, 50-443 Wrocław, +48 602 174 927, biuro@designsolutions.pl

    • Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.




      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.


      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy mogli lepiej się poznać.


      Dołącz CV: