Ile firm tyle oczekiwań od stron internetowych. Jednak są generalne funkcje stron które powinny być standardem danej branży. Inaczej będzie wyglądać strona dla firmy transportowej a inaczej strona internetowa dla firmy produkcyjnej. Każda branża potrzebuje innych rozwiązań i innych funkcjonalności. Mając to na uwadze przygotowaliśmy wpis o tym jaka powinna być prawidłowa strona internetowa dla firmy produkcyjnej.

W poniższym wpisie opiszemy jakie elementy powinna zawierać oraz podamy kilka przykładów wzorcowych stron internetowych dla firmy produkcyjnej.

Strona internetowa dla firmy produkcyjnej – wygląd

Jest kilka elementów, które powinna mieć każda strona. Idąc od góry, w nagłówku strony powinno znaleźć się logo – aby zidentyfikować firmę. W nagłówku powinno tez znaleźć się menu strony. Czasem warto gdzieś na górze strony umieścić dane kontaktowe, aby ułatwić odbiorcy kontakt z nami.

W sekcji poniżej nagłówka warto umieścić duże zdjęcie tzw. hero, lub slider zdjęć. W tej sekcji warto umieścić zmieniające się hasła reklamowe, najważniejsze usługi lub treści przyciągające uwagę. Warto aby zdjęcia były tak dobrane aby klient widząc same zdjęcia podświadomie wiedział już z jaką branżą ma do czynienia.

Poniżej będzie całą treść strony  w której umieścimy takie elementy jak krótki opis działalności, referencje, zdjęcia, aktualności itd.

Na samym dole strony w tzw. „stopce” powinny znaleźć się najważniejsze linki, aby nie musieć wracać na górę strony. Warto tam umieścić także dane kontaktowe które będą widoczne na każdej podstronie. W stopce warto umieścić link do polityki prywatności firmy oraz informację o autorze strony.

Wygląd strony powinien być tożsamy z identyfikacją wizualną firmy. Czcionki i kolory powinny być spójne i zgodne z identyfikacją firmy. Warto wiedzieć, w Internecie kupujemy oczami i lubimy ładne „rzeczy” dlatego warto dobrać właściwe zdjęcia i obrazy.

Strona internetowa dla firmy produkcyjnej – funkcjonalności

Na każdej stronie powinny pojawić się elementy opisane powyżej. Ponadto strona internetowa dla firmy produkcyjnej powinna posiadać zakładkę z opisem poszczególnych usług. Na stronie warto umieścić elementy kojarzące się z branżą w której działa firma, zdjęcia, ikony itp. Strona powinna posiadać formularz kontaktowy, który ułatwi kontakt z firmą a także mapkę z dojazdem aby ułatwić odnalezienie siedziby firmy.

Na stronie warto także umieścić zakładkę REALIZACJE w której będziemy prezentować wykonywane przez firmę produkty. Na stronie powinna być także zakładka AKTUALNOŚCI w której firma będzie dzieliła się najważniejszymi informacjami z życia firmy. Ciekawym elementem może być zakładka w której pokażemy nasz park maszynowy.

Strona internetowa dla firmy produkcyjnej – wzorcowe przykłady

strona internetowa dla firmy produkcyjnej

ZOBACZ STRONĘ:
arf.pl

strona internetowa dla firmy produkcyjnej

ZOBACZ STRONĘ:
designwood.pl

strona internetowa dla firmy produkcyjnej

ZOBACZ STRONĘ:
borowkahenrykowska.pl

Chcesz stworzyć nową stronę lub odświeżyć istniejącą?

Specjalizujemy się w tworzeniu stron internetowych dla firm produkcyjnych. Skontaktuj się z nami a przedstawimy Ci właściwe rozwiązania. W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu. Możesz też zadzwonić na +48 602 174 927 lub napisać na biuro@designsolutions.pl.

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy!