W każdej branży są inne oczekiwania od stron internetowych. Inaczej będzie wyglądać strona dla firmy produkcyjnej a inaczej strona internetowa dla firmy z branży energii odnawialnej (odnawialnych źródeł energii). Każda branża potrzebuje innych rozwiązań i innych funkcjonalności. Mając to na uwadze przygotowaliśmy wpis o tym jaka powinna być prawidłowa strona internetowa dla firmy związanej z energią odnawialną.

W poniższym wpisie opiszemy jakie elementy powinna zawierać oraz podamy kilka przykładów wzorcowych stron internetowych energia odnawialna.

Strona internetowa – energia odnawialna – wygląd

Jest kilka elementów, które powinna mieć każda strona. Idąc od góry, w nagłówku strony powinno znaleźć się logo – aby zidentyfikować firmę. W nagłówku powinno tez znaleźć się menu strony. Czasem warto gdzieś na górze strony umieścić dane kontaktowe, aby ułatwić odbiorcy kontakt z nami.

W sekcji poniżej nagłówka warto umieścić duże zdjęcie tzw. hero, lub slider zdjęć. W tej sekcji warto umieścić zmieniające się hasła reklamowe, najważniejsze usługi lub treści przyciągające uwagę. Warto aby zdjęcia były tak dobrane aby klient widząc same zdjęcia podświadomie wiedział już z jaką branżą ma do czynienia.

Poniżej będzie całą treść strony  w której umieścimy takie elementy jak krótki opis działalności, referencje, zdjęcia, aktualności itd.

Na samym dole strony w tzw. “stopce” powinny znaleźć się najważniejsze linki, aby nie musieć wracać na górę strony. Warto tam umieścić także dane kontaktowe które będą widoczne na każdej podstronie. W stopce warto umieścić link do polityki prywatności firmy oraz informację o autorze strony.

Wygląd strony powinien być tożsamy z identyfikacją wizualną firmy. Czcionki i kolory powinny być spójne i zgodne z identyfikacją firmy. Warto wiedzieć, w Internecie kupujemy oczami i lubimy ładne “rzeczy” dlatego warto dobrać właściwe zdjęcia i obrazy.

Strona internetowa – energia odnawialna – funkcjonalności

Na każdej stronie powinny pojawić się elementy opisane powyżej. Ponadto strona internetowa – energia odnawialna powinna posiadać zakładkę z opisem poszczególnych usług. Na stronie warto umieścić elementy kojarzące się z ekologią i odnawialnymi źródłami energii, w tym zdjęcia, ikony itp. Strona powinna posiadać formularz kontaktowy, który ułatwi kontakt z firmę, mapkę z dojazdem aby ułatwić odnalezienie siedziby firmy.

Na stronie warto także umieścić zakładkę REALIZACJE w której będziemy prezentować zrealizowane przez firmę inwestycje. Na stronie powinna być także zakładka AKTUALNOŚCI w której firma będzie dzieliła się najważniejszymi informacjami z życia firmy. Warto umieścić na stronie informacje eksperckie o odnawialnych źródłach energii.

Strona internetowa dla firmy budowlanej – wzorcowe przykłady

Strona internetowa - energia odnawialna

ZOBACZ STRONĘ:
grupape.pl

Strona internetowa - energia odnawialna

ZOBACZ STRONĘ:
mafenergy.pl

Strona internetowa - energia odnawialna

ZOBACZ STRONĘ:
klasterbelchatow.pl

Strona internetowa - energia odnawialna

ZOBACZ STRONĘ:
blockpowercub.com

Chcesz stworzyć nową stronę lub odświeżyć istniejącą?

Specjalizujemy się w tworzeniu stron internetowych dla firm z branży energii odnawialnych. Skontaktuj się z nami a przedstawimy Ci właściwe rozwiązania. W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu. Możesz też przedzwonić na +48 602 174 927 lub napisać na biuro@designsolutions.pl.

Jarosław Apanasewicz

O autorze:
Jarosław Apanasewicz jest założycielem Design Solutions. W ciągu ostatnich 12 lat pomógł tysiącom firm rozwijać się online dzięki tworzeniu ich stron internetowych, czy SEO. Jest ekspertem w budowaniu i zarządzaniu stronami internetowymi na CMS WordPress. Zajmuje się grafiką komputerową, UX/UI oraz SEO. Interesuje się dobrym designem, nowościami w dziedzinie technologii.

  • Stwórzmy wspólnie coś niesamowitego!!

    Design Solutions, ul. gen. Antoniego Madalińskiego 101/16, 50-443 Wrocław, +48 602 174 927, biuro@designsolutions.pl

    • Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.




      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.


      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy mogli lepiej się poznać.


      Dołącz CV: