Jesteśmy firmą z Wrocławia lecz nie ma dla nas barier. Mamy wielu klientów z Warszawy w swoim portfolio (strony internetowe Warszawa). “Zjedliśmy zęby” na tworzeniu stron internetowych. Dzięki temu, wiemy jak i potrafimy tworzyć strony internetowe, które sprzedają. Stworzenie strony internetowej to jedno, ale sprawienie aby sprzedawała to już kompletnie inne zadanie do wykonania. Nie wszyscy właściciele ale też twórcy stron zdają sobie sprawę. Między innymi stąd biorą się różnice w cenie za wykonanie strony internetowej. Możesz mieć stronę wykonaną za kilkaset złotych przez studenta, ucznia pobliskiego liceum, albo swojego siostrzeńca, który zna się na komputerach. Zaoszczędzisz, ale tak naprawdę nic nie zyskasz, bo strona nie będzie przynosiła efektów.

Po drugiej stronie są duże agencje interaktywne, które specjalizują się w tworzeniu witryn internetowych. Przeprowadzą z Tobą wywiad, badania, następnie przedstawią skrupulatny plan i wdrożą go w życie. Taka usługa może kosztować kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych. Można? Oczywiście i na pewno będzie lepiej niż w pierwszym rozwiązaniu. Ale to są dwa skrajne przypadki. Jak zwykle prawda leży gdzieś pośrodku.

A pośrodku są mniejsze agencje, które mają wiedzę, mają zasoby i są w stanie przygotować niemal równie dobre strony internetowe jak duże agencje. Tak naprawdę jeśli zechcesz i będziesz się kierować odpowiednimi wytycznymi, to jesteś w stanie przygotować stronę internetową w całości samodzielnie. Wystarczy tylko chcieć i poświęcić na to odpowiednią ilość czasu. Pytanie tylko czy nie lepiej oddać to jednak specjalistom i samemu zająć się tym co najważniejsze – czyli swoją firmą, swoimi Klientami i swoimi produktami?

Skuteczne strony internetowe Warszawa to taka którą stale rozwijamy

“Zbudowaliśmy stronę internetową, mamy w niej informacje o nas, naszej ofercie, galerie zdjęć i dane kontaktowe. Mimo tego klienci nie trafiają do nas, nie mamy telefonów, zapytań od nowych klientów.” – często słyszymy takie opinie właścicieli stron.

Zbudowanie strony to tak naprawdę początek drogi. Strona jest integralna częścią naszej firmy i musimy mieć świadomość że musimy ją stale zmieniać i aktualizować tak jak dbamy o naszą firmę. Na naszej stronie powinny cyklicznie pojawiać się nowe treści, nowe podstrony, aktualności i inne treści.

Poprzez publikację nowych treści niejako zapraszamy Google do ponownego zaindeksowania naszej strony. Dzięki temu pozycje w Google mogą się zmienić. Jeśli strona pojawi się na początku wyników wyszukiwania w Gogle, mamy szansę na pozyskanie nowych klientów.

Wygląd ma znaczenie

Sam projekt strony jest bardzo istotny. Właściwy dobór kolorów, zdjęć czy czcionek będzie miał wpływ na odbiór strony. Czasem źle zaprojektowane strony, które są nielogiczne i trudno się po nich poruszać, spowodują że użytkownik opuści ją taks szybko jak na nią wszedł. Strona nie może męczyć odbiorcy.

Zatrzymaj odwiedzających na dłużej

Twoim zadaniem jest tworzenie większej ilości wartościowych materiałów i wstawiania ich na Twoją stronę. Mogą to być artykuły, np. w formie firmowego bloga. Mogą to być porady, mogą to być krótkie filmy. Wszystko, co zainteresuje obecnych i przyszłych Klientów, zatrzyma użytkowników na dłużej na stronie, i ostatecznie zmieni ich w kupujących.

Pamiętaj o optymalizacji i analizie

Kiedy już osiągniesz odpowiedni poziom wejść na stronę, a najlepiej, jeśli będzie to robione równolegle – pracuj też nad jej optymalizacją. Obserwuj zachowanie Klientów na swojej stronie. Możesz to sprawdzić chociażby za pomocą takich narzędzi jak Google Analytics. Zdobytą w ten sposób wiedzę wykorzystaj do wprowadzenia zmian na stronie. Być może użytkownicy po wejściu nie wiedzą co mają tam zrobić. Celem dla Ciebie powinien stać się kontakt, a później sprzedaż. Wszystkie drogi powinny więc prowadzić do zakładki kontakt, gdzie znajdą się adres email, numer telefonu czy formularz kontaktowy.

Na początek sprawdź ilu użytkowników w ogóle wchodzi do zakładki kontakt. Postaraj się, aby tych osób przybywało. Możesz na przykład na końcu każdej zakładki umieścić link do zakładki kontaktowej. Np. na podstronie oferta może być to tzw. wezwanie do akcji: „Zainteresowała Cię nasza oferta? Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami!”. Natomiast w zakładce referencje będzie to: „Jeśli również chcesz z nami współpracować, skontaktuj się z nami!”. Tylko tyle i aż tyle. Odpowiednio wyeksponowany, ale nie nachalny przycisk tego typu potrafi zdziałać bardzo dużo.

Możliwość szybkiego odnalezienia informacji przez klientów

Za pomocą odpowiedniego układu i edycji treści, klienci będą mogli szybko odnajdywać na stronie interesujące ich informacje. Jest to o tyle istotne, że przeciętny użytkownik szybko skanuje tekst wzrokiem, skupiając uwagę jedynie na najważniejszych z własnego punktu widzenia fragmentach. Dlatego warto podzielić tekst na krótkie akapity, rozdzielone za pomocą nagłówków. Równie istotne jest odpowiednie wyróżnienie kluczowych informacji, np. za pomocą pogrubienia, podkreślenia czy kursywy. Jeżeli klient odnajdzie to, czego szuka, wtedy wzrasta szansa, że dłużej pozostanie na stronie i zainteresuje się ofertą.

Pomagamy odnieść sukces w Internecie. Tworzymy strony internetowe, które sprzedają.

Jeżeli chcesz mieć nowoczesną stronę internetową, która swoim profesjonalnym wyglądem przyciągnie nowych klientów – skorzystaj z naszego doświadczenia.Razem z Tobą stworzymy spersonalizowaną stronę www, którą będziesz mógł w łatwy sposób samodzielnie zarządzać i dodawać nowe treści.

Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 602174927 lub skorzystania z formularza kontaktowego w zakładce KONTAKT.

Strony internetowe Warszawa – postaw na jakość i profesjonalizm.

  • Stwórzmy wspólnie coś niesamowitego!!

    Design Solutions, ul. Jesionowa 58/7, 50-504 Wrocław, +48 602 174 927, biuro@designsolutions.pl

  • Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






    Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






    Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.




    Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy mogli lepiej się poznać.


    Dołącz CV: