Spis treści:

Wprowadzenie: Co to jest ruch organiczny?

Ruch organiczny to bezpłatny i naturalny wynik wyszukiwania dla dowolnego wyszukiwania. Nie obejmuje płatnych reklam ani treści sponsorowanych. Ruch organiczny jest najbardziej dochodowym rodzajem ruchu internetowego, ponieważ jest bezpłatny i pochodzi z legalnego źródła – Google, Bing, Yahoo i innych wyszukiwarek.

Ruch organiczny jest ważny, ponieważ pomoże Ci on poznać pozycję Twojej witryny w porównaniu z innymi witrynami, które konkurują z Tobą o te same słowa kluczowe.

Co trzeba zrobić, aby znaleźć się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google?

Pierwszym krokiem do uzyskania wyższej pozycji w wyszukiwarce Google jest znalezienie słów kluczowych, które są odpowiednie dla treści. Poszukaj bezpłatnych narzędzi do badania słów kluczowych lub skonfiguruj konto Google Ads i skorzystaj z ich bezpłatnego zestawu narzędzi, aby sprawdzić, jakie słowa kluczowe są szukane i jaka jest ich ogólna popularność. Będziesz musiał użyć tych słów kluczowych w tytule, opisie meta, strukturze adresu URL i treści. Możesz również użyć ich jako tagów do postów w mediach społecznościowych.

Wysoka pozycja w wyszukiwarkach wymaga dużo pracy i badań nad słowami kluczowymi, najlepszymi praktykami SEO i tym, jak Google pozycjonuje strony. Potraktuj to jak pójście na siłownię, gdzie po prostu nie możesz osiągnąć wyników po tygodniu lub dwóch, ale musisz się zaangażować i iść dalej.

Jak uzyskać BEZPŁATNY ruch organiczny z mediów społecznościowych?

Możesz uzyskać bezpłatny ruch organiczny z mediów społecznościowych bez wykonywania dużej pracy. Wszystko, czego potrzebujesz, to konto w mediach społecznościowych. Znajdź także grupy społecznościowe, w których Twoja wiedza może pomóc innym. Jednym z najlepszych sposobów jest uczestniczenie w rozmowach związanych z Twoją niszą. Rozważ oferowanie bezpłatnych porad i zacznij zdobywać pozycję eksperta w tych grupach. Możesz również rozważyć użycie hashtagów i nawiązać kontakt z wpływowymi osobami, które mają dużą liczbę obserwujących na platformach społecznościowych.

Jarosław Apanasewicz

O autorze:
Jarosław Apanasewicz jest założycielem Design Solutions. W ciągu ostatnich 12 lat pomógł tysiącom firm rozwijać się online dzięki tworzeniu ich stron internetowych, czy SEO. Jest ekspertem w budowaniu i zarządzaniu stronami internetowymi na CMS WordPress. Zajmuje się grafiką komputerową, UX/UI oraz SEO. Interesuje się dobrym designem, nowościami w dziedzinie technologii.

  • Stwórzmy wspólnie coś niesamowitego!!

    Design Solutions, ul. gen. Antoniego Madalińskiego 101/16, 50-443 Wrocław, +48 602 174 927, biuro@designsolutions.pl

    • Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.




      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.


      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy mogli lepiej się poznać.


      Dołącz CV: