Spis treści:

  1. Pozycjonowanie sklepu internetowego – korzyści i efekty
  2. Ile trwa pozycjonowanie sklepu internetowego?
  3. Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?
  4. W jaki sposób najlepiej się rozliczać za pozycjonowanie?
  5. Case study – przykłady pozycjonowania stron
  6. Efektywne pozycjonowanie sklepu internetowego – zrób pierwszy krok
  7. FAQ

Pozycjonowanie sklepu internetowego w Google to działania marketingowe i optymalizacyjne (SEO – ang. search engine optimization) mające na celu uzyskanie możliwie najwyższych pozycji w wyszukiwarce na słowa kluczowe związane z oferowanymi produktami. Odpowiedni poziom ruchu na stronie, osiągnięty dzięki optymalizacji kodu strony, optymalizacji treści i zdobywaniu wartościowych linków to główny warunek sukcesu – pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży. Pozycjonowanie sklepu internetowego – Wrocław.

Decydując się na pozycjonowanie sklepu internetowego w wyszukiwarce Google otrzymujesz możliwość regularnego docierania do ogromnej liczby użytkowników, realnie zainteresowanych produktami z oferty. Ruch organiczny z wyszukiwarki Google pozwala pozyskać wartościowe wejścia na stronę, generujące konwersje, które dla e-sklepów stanowią podstawę działania.

Pozycjonowanie sklepu internetowego – korzyści i efekty

Optymalizacja stron www i pozycjonowanie sklepów internetowych pod wyszukiwarkę Google niesie za sobą szereg długofalowych korzyści dla firm, które zdecydowały się na tą najbardziej skuteczną formę reklamy w sieci.

  • wzrost widoczności sklepu w wyszukiwarce Google
  • wzrost ruchu w sklepie internetowym
  • zwiększenie ilości zapytań
  • zwiększenie sprzedaży – konwersji
  • wiele innych

Ile trwa pozycjonowanie sklepu internetowego?

Pozycjonowanie jest procesem. Rezultaty nigdy nie są widoczne od razu – aby zauważyć zwiększenie ruchu wynikające z wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania, należy uzbroić się w cierpliwość. Wyszukiwarki internetowe potrzebują bowiem czasu, zaznajomienie się z Twoją witryną i obdarzenie jej zaufaniem. Budowanie wiarygodności w oczach Google można porównać do poznawania człowieka – im dłużej i lepiej kogoś znamy, tym więcej o nim wiemy i możemy precyzyjnej go ocenić. Tak samo działa Google – jeśli Twoja strona da się poznać robotom jako godna zaufania, którą warto pokazywać na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania, po jakimś czasie je osiągnie. Ale o jakim czasie mowa?

To, jak długo trwa pozycjonowanie sklepu internetowego, zależy od kilku czynników. Najważniejsza jest bez wątpienia konkurencyjność w Twojej branży – im więcej stron pozycjonuje się na dane słowo kluczowe, tym trudniej się przebić na najwyższe pozycje. W przypadku mocno konkurencyjnych fraz, jak np. kredyty czy ubezpieczenia, proces skutecznego pozycjonowania strony może trwać nawet kilkanaście miesięcy, pochłaniając przy okazji sporo środków finansowych. Przy mniejszej konkurencji czas może się skrócić do kilku miesięcy albo nawet tygodni przy naprawdę mało obleganych słowach kluczowych.

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?

Cennik pozycjonowania stron www jest z reguły bardzo elastyczny. Wiele zależy od samej strony www a także domeny, na której się ona znajduje. Koszt pozycjonowania z reguły wyższy jest dla sklepów internetowych, a niższy dla prostych stron www.

Strona www lokalna – frazy mało konkurencyjne – koszt / cena: 500-1000 zł netto

Ten wariant dotyczy wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą promować się w okolicy swojej firmy. Dlatego też, jeśli jesteś np. prawnikiem z Wrocławia, możesz spodziewać się tego typu propozycji z naszej strony.

Strona www ogólnopolska – frazy średnio konkurencyjne – koszt / cena: 1000-2500 zł netto

Domenie zapewniamy optymalizację, analizę konkurencji, dobór fraz kluczowych, jeden artykuł sponsorowany lub dwa artykuły na bloga miesięcznie, a do tego link building z liczbą około trzydziestu linków na miesiąc. Cena takiego pakietu oscyluje w okolicach 1000-2500 zł netto na miesiąc.

Sklep internetowy – frazy średnio konkurencyjne – koszt / cena: 1500-sky is the limit 😉 zł netto

W ramach działań optymalizujemy kod, przygotowujemy analizę konkurencji, szukamy nowych pomysłów na bloga, przygotowujemy ponad trzy artykuły sponsorowane, ponad trzy artykuły na bloga, opisujemy kategorie, podkategorie i produkty, zdobywamy linki. Cena pozycjonowania sklepu internetowego zaczyna się od 1500 zł netto miesięcznie i jest ustalana indywidualnie ze względu na rozmiar sklepu.

W jaki sposób najlepiej się rozliczać za pozycjonowanie?

Najlepszym sposobem rozliczania za usługę pozycjonowania jest stała, miesięczna opłata, w ramach której Agencja SEO wykonuje konkretny zakres prac. Wówczas Klient wie za co płaci, a Agencja SEO posiada budżet na realizację skutecznego pozycjonowania.

Case study – przykłady pozycjonowania stron

Prezentowane przez nas case study jest historią współpracy z trzema naszymi klientami. Prezentujemy je przede wszystkim dlatego, że w trzech tych przypadkach rezultaty przeprowadzanych przez nas działań znacznie przerosły oczekiwania naszych klientów. Stało się tak głównie za sprawą bardzo kompleksowego podejścia do SEO. Firmy szybko przekonały się o tym, że na SEO trzeba patrzeć całościowo dlatego też nasza współpraca obejmowała w każdym z opisywanych przypadków niemal całe spektrum oferowanych przez nas usług: od audytu, przez konsulting, aż do linkbuildingu.

Pozycjonowanie strony www firmy z branży energii odnawialnej

Przedstawiamy wyniki pozycjonowanych fraz lokalnych dla pozycjonowanej frazy:
Pozycjonowanie strony www firmy z branży energii odnawialnej
Wyniki z dnia 07-11-2020 wg https://smallseotools.com/

Pozycjonowanie strony www firmy budowlanej

Przedstawiamy wyniki pozycjonowanych fraz lokalnych dla pozycjonowanej frazy:
Pozycjonowanie strony www firmy budowlanej
Wyniki z dnia 07-11-2020 wg https://smallseotools.com/

Pozycjonowanie strony www kancelarii prawnej

Przedstawiamy wyniki pozycjonowanych fraz lokalnych dla pozycjonowanej frazy:
Pozycjonowanie strony www kancelarii prawnej
Wyniki z dnia 07-11-2020 wg https://smallseotools.com/

Efektywne pozycjonowanie sklepu internetowego – zrób pierwszy krok

Chcesz mieć skuteczną stronę www. Chcesz zarabiać więcej dzięki swojej stronie www. Pomożemy Ci aby Twoja strona, Twój sklep był widoczny i odnajdywalny w Google. Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 602174927 lub skorzystania z formularza kontaktowego w zakładce KONTAKT a z przyjemnością przeprowadzimy Cię przez cały proces. Zobacz w czym także możemy Ci pomóc:

Stwórzmy wspólnie coś wspaniałego!

FAQ’s

Pozycjonowanie sklepu internetowego w Google to działania marketingowe i optymalizacyjne (SEO – ang. search engine optimization) mające na celu uzyskanie możliwie najwyższych pozycji w wyszukiwarce na słowa kluczowe związane z oferowanymi produktami. Odpowiedni poziom ruchu na stronie, osiągnięty dzięki optymalizacji kodu strony, optymalizacji treści i zdobywaniu wartościowych linków to główny warunek sukcesu – pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży. Pozycjonowanie sklepu internetowego – Wrocław.

Pozycjonowanie jest procesem. Rezultaty nigdy nie są widoczne od razu – aby zauważyć zwiększenie ruchu wynikające z wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania, należy uzbroić się w cierpliwość. Pozycjonowanie może trwać kilka miesięcy. Zawsze zalecamy rozpocząć od 3 miesięcznego okresu, który później kontynuujemy.

Cennik pozycjonowania stron www jest z reguły bardzo elastyczny. Wiele zależy od samej strony www a także domeny, na której się ona znajduje. Koszt pozycjonowania z reguły wyższy jest dla sklepów internetowych, a niższy dla prostych stron www. Przykładowe ceny:

Strona www lokalna – frazy mało konkurencyjne – koszt / cena: 500-1000 zł netto

Strona www ogólnopolska – frazy średnio konkurencyjne – koszt / cena: 1000-2500 zł netto

Sklep internetowy – frazy średnio konkurencyjne – koszt / cena: 1500-sky is the limit 😉 zł netto

Najlepszym sposobem rozliczania za usługę pozycjonowania jest stała, miesięczna opłata, w ramach której Agencja SEO wykonuje konkretny zakres prac. Wówczas Klient wie za co płaci, a Agencja SEO posiada budżet na realizację skutecznego pozycjonowania.

Jarosław Apanasewicz

O autorze:
Jarosław Apanasewicz jest założycielem Design Solutions. W ciągu ostatnich 12 lat pomógł tysiącom firm rozwijać się online dzięki tworzeniu ich stron internetowych, czy SEO. Jest ekspertem w budowaniu i zarządzaniu stronami internetowymi na CMS WordPress. Zajmuje się grafiką komputerową, UX/UI oraz SEO. Interesuje się dobrym designem, nowościami w dziedzinie technologii.

  • Stwórzmy wspólnie coś niesamowitego!!

    Design Solutions, ul. gen. Antoniego Madalińskiego 101/16, 50-443 Wrocław, +48 602 174 927, biuro@designsolutions.pl

    • Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.






      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.




      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy w stanie szybciej i trafniej przygotować ofertę.


      Poniższe pola nie są obowiązkowe, jednak na ich podstawie będziemy mogli lepiej się poznać.


      Dołącz CV: